وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

کندال رد جراحی زیبایی

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۳ ب.ظ

پس از یک تصویر ارسال شده در خواهرش حساب نمایش مشخصات عمومی کایلی در ماه نوامبر موجب حدس و گمان - - تماس با حدس و گمان "ناراحت کننده" کندال شایعات را تکذیب کرد که او تا به حال عمل جراحی زیبایی را رد کرده است.

"ناگهان، عکس از ما را با عناوینی مانند، آمد OMG کندال کردم لب های او انجام می شود و رو بازسازی کامل صورت - در استخوان های گونه اش نگاه کنید، در بینی خود نگاه ' من مثل این دیوانه است من حتی آن را نمی در زمان از آنجا که اگر من آن را آدرس، مردم در حال رفتن به مانند،.. آه، پس او به دفاع از خودش - او باید گناه شود کایلی دیدم آن همه اشکار و احساس بد، تا او را در اسنپ چت رفت و تقصیر را به گردن گرفت، "او در وب سایت خود را نوشت. "این همه تا خسته. به عنوان یک مدل، چرا من صورت من بازسازی؟ این کار حتی حس نمی کند. این دیوانه چرا که گاهی اوقات احساس می کنم مثل مردم فقط می خواهم من به از دست دادن."


مدل و وگ دختر را پوشش میدهد، همچنین این فرصت را به او توضیح دهید که چگونه غم آن را پیدا کرد هنگامی که او در حساب های اجتماعی رسانه ای اختصاص داده شده به انتقاد از خانواده او را مشهور.


"من این صفحه نمایش مشخصات عمومی اختصاص داده شده به کارداشیان ضربه بر داشت و آن است که بسیاری از پیروان. من هرگز چیزهای که نمی شخصا، اما ناراحت کننده برای من به نگاه بود چرا که این فرد یک صفحه کامل به فقط dissing اختصاص داده شده تمام خانواده و بودن، «این مردم خورد. من فقط احساس غم انگیز برای هر کس در پشت آن است - است که زمان مردم فراموش کرده اند که آنها در حال صحبت کردن در مورد افراد واقعی که احساسات واقعی و در واقع زندگی روزمره خود را زندگی می کنند (در بیشتر قسمت ها) درست مثل هر کس دیگری ".

  • klasa cook

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی