وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

این فصل جشنواره در سال 2018 است که به معنی بسیاری از تپه های زراعی، زنجیر بدن و، البته، یک سیل خودخواهی است که تمام آن را می گیرد. به اندازه کافی برای فرستادن حتی Instagrammer اختصاص داده شده در رسانه های اجتماعی ضدعفونی شده است.

نیاز به پاک کننده کت چیزی که کمی با بافت کمی میخواهد، یا، بگذارید بگوییم، نوشیدنی؟ به Lilith Fair مراجعه کنید. جشنواره تور همه زنان توسط نوازنده سارا مک لاچلن ساخته شد و از سال 1997 تا 1999 اجرا شد (بعدا در سال 2010 دوباره راه اندازی شد، اما موفق به کسب همان مقدار buzz.) مک لخلان این کنسرت را بعد از شخصیت کتاب مقدس یهودی Lilith، اولین همسر آدم که از پیروی از دستورات او برای خروج از ادن اجتناب کرد. اگرچه لیلیت به عنوان یک دیوان جنسی و کودک دزدی نامگذاری شده بود، مک لخلان او را "اولین فمینیست" نامید.

سرپرست جشنواره شامل خود مک لاچلان، پائولا کول، تریسی چپمن، فیونا اپل، دختران ایندیگو و هندوستان است. وگ در جولای 1998 با اشاره به جشنواره در یک چهره پر از عجیب و غریب، نشان داد که لیلیت فیر جرنر به عنوان یک دختر گرانولا که در UC Berkeley حضور داشت، یک کیسه کتاب کتانی را حمل کرد و خانم موسوی را می پوشاند. او ساعت نیز کمتر بود زیرا خوب، او در نمایشگاه Lilith از دست داده بود.

عجیب و غریب، عکاسی یک قدم از دیرباز 90s بود. با استفاده از آن زن قدرت را از طریق macramé و کتانی ترجمه کرد: Sheryl Crow وجود داشت، که یک تی شرت سفید و شلوار جین با یک جفت چکمه های محکم و مقاوم با سایز داشت. (همچنین او به طور مداوم سلاح های خود را به صحنه آورده است.) یکی دیگر از برجسته ها، یک ملکه Erykah Badu، که یک پوشش سبز سبز پوشش و کت چرمی، دامن آبی الکتریکی، پیراهن زرد، و مورد علاقه، یک جفت عینک آفتابی چشم زرد رنگ شده. لیز Phair در گیتار خود را در یک جوراب ورزشی و صندل چسبان که از کفش های زشت و زیبا امروز نگذشته بود، غرق کرد. Jewel یک قاچاقچی را به سمت بالا پرتاب کرد و با مچ بند انگشتی کشیده در جلو، و مک لخلان، برای همیشه بدون هیچ دستبند و ترجیح رنگ های روشن، یک گردنبند beaded گردنبند و یک پرتقال (بدون پشتی) شلوار

  • klasa cook