وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

عروس که می خواهید به یک عروسی کلاسیک باید به لباس عروسی پرنعمت است. بسیاری از لباس پرنعمت بی انتها، اما هنوز هم چیزی فوق العاده کمی که باعث می شود آن را خاص دارند. مطمئنا داغترین لباس فصل که فضل جلد مجلات لباس عروس نگاه بزرگ، اما اگر شما به دنبال چیزی کمی بیشتر از عادی، شما ممکن است آن را با یک لباس شب پرنعمت است.Sweetheart beading applique lace wedding dress:


چنین طیف گسترده ای از لباس عروسی پرنعمت وجود دارد، چرا هر دهه قدمت آن به اوایل قرن 20 است یک سبک است که هنوز هم می تواند در حال حاضر است که اگر به درستی استفاده می شود. در اوایل دهه 1900 سبک با قطار طولانی و حجاب برای مطابقت با ادوارد بود. شبح است که معمولا لباس توپ و یا خط A، لباس مناسب برای یک عروس که می خواهد به مانند یک شاهزاده خانم است. در سال 1910 لباس امپراتوری کمر یک ضربه بزرگ شد، هر کس می خواست به پوشیدن لباس با کمر بالاتر است. لباس عروسی به سبک جوجه اردک نمادین در سال 1920 بود. آنها قبل کوتاه تر و شل تر از لباس بود. کلاه و لوازم جانبی بزرگ در دهه 30، پوشیده با یک لباس یقه بلند و باریک بود.


با توجه به جنگ، لباس عروسی در سال 1940 چیزی به نوشتن در مورد بود. سال 1950 منجر به لباس با آستین بلند و گردن بالا داد. سپس 60، یک دهه است که به طور کامل راه عروس راه می رفت پایین راهرو هم رسید. زیبا بالا لباس طول زانو تمام خشم بود. این زمانی است که این لباس بیشتر سرگرم کننده و لاسی شد.


لباس عروسی فهرست از 70 و 80 ممکن است کمی سخت تر به قبول در این دهه است. دلیل آن این است که به طور کامل ظالمانه و شما را نگاه منسوخ شده است. مگر در مواردی که شما با داشتن یک تم عروسی مربوط به آن دهه، شما باید یک لباس پرنعمت است که کمی کلاسیک تر پیدا کنید. در عروس سال 1970 واقعا به خط گردن ویکتوریا ژولیده و یا بالون و یا خفاش بال آستین بود. سال 1980 برای مو بزرگ است که با لباس های بزرگ رفت شناخته شده بودند. برخی از این را به انجام 90 است، اما برای بقیه 90 تا به حال، لباس عروسی بسیار کلاسیک با چند لمس مدرن مانند شانه و یا افسار باقی مانده است.


تعدادی از مکان شما می توانید برای لباس عروسی پرنعمت نگاه وجود دارد. برو به یک زن و شوهر از فروشگاه های دست دوم در اطراف شما برای شروع با. همیشه از فروشنده بپرسید اگر آنها حمل هر لباس عروسی، زیرا گاهی اوقات لباس آن را بیش از حد بزرگ به خارج آویزان می شود. هرگز فرض نکنید که فروشگاه آن را ندارد اگر آن را بر روی صفحه نمایش است. گاهی اوقات یکی از اعضای خانواده یک لباس پرنعمت است که آنها می خواهم به تصویب پایین به شما داشته باشد. نگاهی برای دیدن اگر آن را دارای پتانسیل، این چیزها می تواند اصلاح شود اگر شما می توانید یک خیاط که می داند که چگونه به کار در لباس عروسی را پیدا شما همچنین می توانید وب سایت های حراج سعی اینترنتی، چشم خود را برای معاملات خوب باز نگه دارید.

  • klasa cook

این که آیا آن را از طریق در پارچه لباسی بزرگ در سلین یا بژ جارچی باز و شلوار پلیسه دار در مزون Margiela آمد، بانوی رئیس نگاه سلطه صف پاییز مد. و جای تعجب-پس از شکست هیلاری کلینتون در ماه نوامبر و چالش به حقوق زنان پس از آن، طراحان احساس عصبانیت سیاسی است. به طور سنتی، کت و شلوار قدرت مخفف یک زن مشغول به کار در جهان یک مرد است. این قطعه از زره حرفه ای و نمادی از برابری جنسیتی (و یا حداقل تلاش برای آن) است. پرنیان فمینیستی شرکت های بزرگ روند تعریف از فصل بود، اما قطعه دیگری از لباس است که می تواند زیبایی شناسی مدرن از لباس دفتر زنان تغییر شکل وجود دارد.

آیا تا به حال در مورد پوشیدن لباس به خود را 9 تا 5 فکر می کنم؟ این احتمال وجود دارد این ایده هرگز یک بار عبور ذهن خود را، اما با توجه به برچسب مد مانند استلا مک کارتنی و کریستین دیور، آن را دیگر پس بعید نیست. Workwear لباس فایده یک ضربه سنگین در طول ماه مد به عنوان طراحان جرأت را لباس به طور معمول در این زمینه و یا در کارخانه فرسوده و این حمور محکم به نظر می رسد هوشمند در مخملی غنی، جین، و جیر، مناسب تولیدات، اگر نه برای اتاق جلسات، و سپس در حداقل برای گاه به گاه جمعه. بنابراین، آنچه را از آن می شود-کت و شلوار قدرت یا لباس؟ هر کدام از شما باد تا انتخاب، شما می توانید بر روی یک چیز مطمئن شرط می بندم: رئیس، همکاران، و تمام کسانی که mansplainers خرده می دانید کسب و کار شما.

  • klasa cook