وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

خورشید بیرون آستین بیرون؟ به نظر می رسد که در مورد این هفته در دنیای مد Instagrams است. لیلا رحیمی نشان داد برخی از پا از گوشت گوسفند-چادری شانه بزرگ در حالی که پوشیده تعداد نیمه محض برای یک نگاه ویژه اثیری است. امی Sall در برخی ساعد با آستین زنگ دامن زده کردن لخت کرد. زیبایی اوکراین Nadiia از Shapoval Shapoval در بر سرگرم کننده رو، بیش از حد، و sported یک پوچی آستین اسقف حسن نیت ارائه میدهد بلوز chicly از Jacquemus درحالیکه گریس Ladoja در یک بلوز سفید ترد با آغوش محکم لباس می پوشد. جالب ترین را در روند آستین؟ کیرستن دانست و ال فانینگ یک کمی شاد و خرم، به سبک ویکتوریا، آشکار آرنج خود را از طریق پاف شانه توری تقلیل خود را در مجموعه ای از فریب.


گذشته از لحظات آستین، مقدار زیادی از رنگ های تابستان آماده وجود دارد. Nicki Minaj را یک بیانیه در یک پپتو صورتی نگاه پر زرق و برق سر به پا ساخته شده تا با لوازم جانبی اصلی او، یک هواپیمای خصوصی. لیدی گاگا برخی از شادی اشعه خیس بود و شلوار قرمز و یک راه راه رنگارنگ به تن در حالی که ال فانینگ در لباس چاپ گل و توله سگ شیرین بود. لحظه های دلگرم کننده از همه؟ سرنا ویلیامز (و دست انداز کودک خود را) در سایه زیبا از زرد جفت شده با مادرش.

  • klasa cook

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی