وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

خورشید بیرون آستین بیرون؟ به نظر می رسد که در مورد این هفته در دنیای مد Instagrams است. لیلا رحیمی نشان داد برخی از پا از گوشت گوسفند-چادری شانه بزرگ در حالی که پوشیده تعداد نیمه محض برای یک نگاه ویژه اثیری است. امی Sall در برخی ساعد با آستین زنگ دامن زده کردن لخت کرد. زیبایی اوکراین Nadiia از Shapoval Shapoval در بر سرگرم کننده رو، بیش از حد، و sported یک پوچی آستین اسقف حسن نیت ارائه میدهد بلوز chicly از Jacquemus درحالیکه گریس Ladoja در یک بلوز سفید ترد با آغوش محکم لباس می پوشد. جالب ترین را در روند آستین؟ کیرستن دانست و ال فانینگ یک کمی شاد و خرم، به سبک ویکتوریا، آشکار آرنج خود را از طریق پاف شانه توری تقلیل خود را در مجموعه ای از فریب.


گذشته از لحظات آستین، مقدار زیادی از رنگ های تابستان آماده وجود دارد. Nicki Minaj را یک بیانیه در یک پپتو صورتی نگاه پر زرق و برق سر به پا ساخته شده تا با لوازم جانبی اصلی او، یک هواپیمای خصوصی. لیدی گاگا برخی از شادی اشعه خیس بود و شلوار قرمز و یک راه راه رنگارنگ به تن در حالی که ال فانینگ در لباس چاپ گل و توله سگ شیرین بود. لحظه های دلگرم کننده از همه؟ سرنا ویلیامز (و دست انداز کودک خود را) در سایه زیبا از زرد جفت شده با مادرش.

  • klasa cook

سرب در نظر گرفته یک آیتم زنان باید در کیسه های همه جا آنها به قرار داده است. برخی از زنان حتی بیش از یک رژ لب برای مطابقت با لباس های خود را به ارمغان بیاورد. بدون نیاز به سوال که چگونه از آن به ارمغان می آورد سحر و جادو به عملکرد خود را!


رژ لب واقعا می تواند لمس زرق و برق و لوکس است. زمانی که شما احساس "کثیف"، شما فقط نیاز به آن و voila اعمال می شود! شما حتی تعجب از سحر و جادو آن را به شما می دهد می باشد.


گاهی اوقات، شما هیچ وقت نمی دانید که در آن و هنگامی که دوستان خود شما را. هنگامی که شما با دوستان پاتوق پس از کار، مانند رفتن به حزب یا شام، و شما زمان زیادی برای رفتن به خانه نیست که دوباره آرایش صورت خود را، این است که شما نیاز دارید رژ لب را بیشتر. شما حتی نیاز به هر گونه اقلام نیست. پودر صورت، ریمل مژه و ابرو، و یا سرخ شدن روی شما بسیار نمی دهد.


در اینجا چند راهنمایی و حقایق در مورد استفاده از سرب شما باید بدانید. این شامل خرید، ذخیره سازی و استفاده از راهنمایی.


o هنگامی که شما در حال رفتن به خرید یک، حق تستر بر روی لب شما صدق نمی کند. اما این درخواست در نوک انگشتان خود را و یا در پشت دست خود را.

o برای آن طولانی تر است، آن را در مکان های سرد، مانند یخچال است.

O استفاده از یک خط لب به عنوان پایه از آن را به رژ لب طول می کشد بر روی لب های خود را.

O استفاده از انگشت اشاره خود را به آن را نگه دارید دندان های خود را.makeup look:

o برای دیدن خط طبیعی لب خود را، اعمال خط لب است.

ای احتیاط از لبه شیشه ای قبل از لمس کردن لب خود را به آن به منظور جلوگیری از آن از چسبیدن به شیشه ای لیسیدن.


ای آن را مخلوط با رنگ های دیگر برای به دست آوردن سایه شما می خواهید.

o برای جلوگیری از دندان های خود را به نظر می رسد زرد، جلوگیری از قهوه ای و نارنجی سایه

o از خط لب خارج از خط لب طبیعی اگر شما لب چاق و چله

درجه شما می توانید آن را به عنوان سرخ می پوشند، اما نه بالعکس.

o برای تعمیر رژ لب شکسته، آن را ذوب با قرار دادن یک بازی در زیر آن قسمت شکسته و آن را بر اساس قرار داده است. سپس، آن را در یخچال به مدت 5 دقیقه کشف به منظور آن را مجددا منجمد شوند.

  • klasa cook

طراحان ساخته اند سهم عادلانه خود را از توصیه های برای ورزشی موی دم اسبی سر تبدیل در فصل های اخیر، اما با آزاد فرانسه لگد زدن امروز، ما نمی تواند کمک کند اما فکر می کنم که بازیکنان بالای تنیس ممکن است یک منبع به همان اندازه نیرومند است. و چرا نباید بود؟ این زنان قرار ponytails خود را می پوشند حرفه ای، به رسمیت شناختن آنها به عنوان یک راه حل فایده شسته و رفته برای سبک بر روی دادگاه.

وسط یک تجمع گرم هیچ جایی برای یک سوء عملکرد مو، همین دلیل است که بزرگترین ستاره این ورزش سبک امضای خود را توسعه داده اند که آنها در سراسر دادگاه فاصله است. اجازه می دهد برای چشم انداز به نامحدود باقی می ماند، یک موی دم اسبی خوبی قرار داده شده می توانید خانه از جنس فرفورژه، نوارهای، و حتی عرق از یک روز به خصوص گرم خود جای دهد.


بازیکنان به عنوان قابل تشخیص برای بافت، نوارهای، و ارتفاع موی دم اسبی خود را به عنوان آنها را برای برش، topspin خود هستند و خدمت می کنند. از کریس کم، روبان گره خورده نگاه به تنوع بافته مونیکا Puig از، در اینجا ادای احترام به بهترین قرار ponytails تنیس که دادگاه حکم داده اند است.

  • klasa cook