وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

وبلاگ شخصی kalsacook

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

Spanx unifiers بزرگ زمان ما هستند. فقط بخشی از شادی را که هفته گذشته در اینترنت دیده می شد نگاهی بیندازید، یک عکس از Beyoncé نشان داد که یک جفت شورت شکل شیک باریک را در زیر بادکش خود قرار داده، یک طرف آن را قطع کرده است تا به شکاف بالا ران بالا برسد. یک کاربر توییتر نوشت: "ملکه بیگ از مردم است". یکی دیگر گفت: "وای! Beyoncé در واقع طبیعی است، اما فقط با استعداد فوقالعاده است. "آسان شدن پیدا کردن جایگاه مشترک با یک زن است که برای عکسبرداری از دوران بارداری زیر آب را در یک تاج گل در حالی که شش ماه باردار با دوقلوها است قرار داده است. Spanx یک سنگ قبر است. اما این همیشه در مورد سفت کردن، بلند کردن و صاف کردن بیت های شما از کمر نیست، و نه در مورد پنهان کردن آنچه که در زیر لباس بدن خود را آغشته است. سارا بلوکی، بنیانگذار Spanx، می خواهد زنان را به یک کمد لباس پر از Spanx برای تپه های خود، پایین آنها، و در حال حاضر نیز دست های خود را.




بر طبق گفته Blakely، راهاندازی در 25 سپتامبر، Armchic Tights، "یک راه حل است که دستان شما را صاف و ملایم تر می کند و احساس فوق العاده ای بر روی پوست می کند." او اضافه می کند: "ما لباس های پاشنه بلند را روی پاهایشان می گذاریم تا دامن ها و لباس ها را به سقوط و فصل زمستان، اما چرا به سلاح های ما نرسیده است؟ "به عنوان کسی که Spanx را به دست می آورد و یک قطعه لایه ای بزرگ دارد، زمانی که سردبیر من با" تی شرت های جدید "به من نزدیک شد، مرا تشویق کرد و در طول هفته مد نیویورک . نگه داشتن یک تا، آن را مانند یک پیراهن آستین کوتاه، که ممکن است بدن چیواهوا یا کندال جنر مناسب باشد، شبیه بود. رنگ های مختلفی از قبیل نئون آبی، صورتی گرم، یک سبک سیاه با آستین های درخشان و نسخه ای از عاج با بند ناف از شانه تا مچ دست بود.




Blakely توضیح داد: "این اساسا یک محصول پر از تنگ است. "ما آن را برای لباس کمتری در لباس پوشیدیم و بازوها هم کاملا بدون درنظر داشتند." مانند هر زن دیگری که مادرش دچار خارش شد، لباس تند و تیز به مدرسه به عنوان یک دختر کوچک به نظر می رسید، ایده لغزش آنها به پاهای من دوباره ظاهرا پیچیده است. همانطور که برای پوشیدن آنها بر روی دستان من، آن را فراموش کرده ام. اما به محض اینکه یکی از برجسته ها را تکان دادم، من دیدم و احساس تقاضا کردم - دست هایم بلند و بلند بود و پیراهن بلند شده بود، خوب، خیلی بهتر از آن بود که فکر می کردم زمانی که اولین چیزی که پولی پاکتی را زدم، . من تصمیم گرفتم نسخه ای از عاج را با جزئیات بافته با رانندگی تست کنم و آن را تحت پوشش لباس های براق و رنگارنگ نسبتا غیر عملی قرار دادم که من فقط می توانم آن را خریداری کنم. با بازوی پوست مکیده شدم، به مد هفته رفتم.


  • klasa cook